פסלים

פסלים חדשים

פסלים אלה בסגנון מופשט, מאופיינים בקלילות ואווריריות צבעונית זורמת עשויים מנשל קליפות עץ המשולבים בהם גם חומרים נוספים.

הפסלים אלה באים לבטא את הרעיון בו אני עוסקת מאז ומתמיד בכל מיני חומרים וחיבורים אקלקטיים המבטאים תנועה מעגלית במרחב תוך הקשבה מיקוד בכוונה להפיק את התנועה בזרימה תואמת לחומר לגמישותו ולמידת יציבותו אני מותחת את התנועה למקסימום ומשחררת. היפה בחומר אורגני שכל רצועה יש בה רקמה, מרקם, גמישות ויציבות שונים זה מזה.

בסדנת היצירה "להשיל את  הקליפה" בה אני מדריכה את העבודה החופשית העדינה והמדייקת הזו תוך חיבור אל העצמי, מסייעת בהתפתחות אישית תוך כדי תהליך היצירה. לפרטים ראה סדנאות.


פסלי קרמיקה

פסלי קרמיקה אלה הם בסגנון מעורב בשלושה סגנונות  ראליזם, סוריאליזם  ואבסטרקט אף עלפי הניגודים שבהם, ביצירותיי אלה אני מחברת אותם ביצירה אחת. העבודות באות לבטא רגשות תחושות מחשבות וחלומות. עשויים באיכות גימור גבוהה, חלקם מעוטרים בפס זהב שהינו זהב 24 קראט.


פסלוני קרמיקה

פסלונים אלה הם כלים עשויים באובניים מפוסלים בנגיעות קלות המכוונות לתנועה ספירלית סיבובית לכיוונים שונים יש פסלונים שיש גם כיתוב ברכה או משפטי השראה בעיטורים עדינים של זהב 24 קראט. עשויים בהקפדה ובאיכות גבוהה.

מתאים מאוד למתנות אישיות למישהי\ו שבאמת יקר\ה לכן\ם ואתם אוהבים מכל הלב.


פסלוני קיר

עשויים קרמיקה בשילובים עיצוביים שונים במעגלים פיתולים ובקווים ישרים חלקם מיועדים לתלייה על קיר וחלקם להדבקה כאריחים, את פסלי הקיר שהם כמו אריחים ניתן לסדר בכמה אפשריות לפני ההדבקה. מתאים במיוחד לפינת אוכל, כניסה לבית, במבואה\פטיו ועוד הוספת פריט עיצובי אומנותי זה מוסיף יוקרה ואווירה נעימה.


פסלים מזמן קורונה

יצירות ייחודיות עשויות חומר קרמיקה מנוקד בעל מרקם חולי, אני מציינת את זה, כי בחירת החומר זו אמירה המשתלבת עם תחושות המחנק והבדידות שהיו לכולנו בתקופה כשפרצה מגפת הקורונה, כל העבודות מתייחסות לכך באופנים שונים ומבטאות צורך של איפוק ומתינות.


פיסול נשים

לחגוג את הנשיות בחושניות ובצבעוניות ברבדים שקופים עד אטומים. עבודות יד ייחודיות מחומר פולימרי. לכל הנשים שרוצות לחגוג יום יום את הנשיות שלהם מוזמנות להצטרף לסדנא ייחודית בה אנו עוברים תהליך למידה על פיסול פיגורטיבי וכמו כן גם מסייע בתהליך השלמה עם הנשיות והשינויים שחלים בה. ראה סדנאות "פיסול נשי".


פסלוני ציפורים

פסלוני ציפורים קטנות צבעוניות מחומר פולמרי המבטאים אהבה פיוטית בשניים. מתאים כפריט לנוי לאווירה נעימה מחבקת ואוהבת. בסדנת ציפורי אהבה יוצרים ולומדים באהבה ליצור מתנה אישית ציפורי אהבה ראה סדנאות "ציפורי אהבה".

חזרה לראש העמוד >>